Betalte undersøgelser - er der nogen som har erfaringer med disse?

Eftersom jeg skriver en blog der handler om betalte undersøgelser, er jeg interesseret i at vide hvad andres erfaringer er med dette. For som jeg har skrevet i nogen af mine andre blog post, på denne blog om betalte undersøgelser, så har jeg aldrig selv prøvet at tjene penge på disse betalte undersøgelser.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad andre har af oplevelse af dette. Er det noget som det er muligt at tjene penge på - altså gode penge, eller er det noget man skal holde sig langt fra?
Er det noget som har en fremtid? Er der mange firmaer som er interesseret i at høre om brugernes mening, eller er det noget opreklameret noget?

Hvis du har svaret på nogen af disse spørgsmål, må du gerne skrive en kommentar :-)