Betalte undersøgelser - en nem måde at tjene penge

Jeg har været rundt på nettet, for at se hvor i Danmark, og måske også i udlandet, man kan tjene penge på betalte undersøgelser.

En af de hjemmeside, hvor jeg har bemærket det er muligt at tjene penge på betalte undersøgelser er på denne hjemmeside: http://panel.lokus.dk/

Jeg er ikke helt sikker på, hvor meget der er muligt at tjene derinde, men du burde kunne tjene dig nogle håndører. Du tjener mellem 4,5 og 25 kroner for hver undersøgelse, hvilket jo ikke er så meget. Men så er de undersøgelser du skal svare på heller ikke særlig lange.
Det er naturligvis gratis at deltage i undersøgelserne.

En anden hjemmeside, hvor det også er muligt at tjene penge på betalte undersøgelser er denne:
http://www.danskemeninger.dk/
Her er det muligt at tjene mellem 50-150 for de betalte undersøgelser, som du deltager i. Dog bliver du belønnet med gavekort.
Som jeg nævner i nogen af de andre indlæg, vil jeg holde mig langt fra disse betalte undersøgelser, da timelønnen er virkelig lav. Du tjener kun omkring 1 kroner i minuttet - altså 60 kroner på en time.