Betalte undersøgelser - en god timeløn?

Når man læser om at tjene penge online, kan man ikke komme forbi, at det er muligt at tjene penge på betalte undersøgelser. Men er det egentlig tiden vær? Altså hvordan er timelønnen. Er den god eller hvordan?
Som jeg før har nævnt, kender jeg ikke særlig meget selv, til det at udfylde betalte undersøgelser. Altså jeg har aldrig selv prøvet det. Derfor kender jeg ikke rigtig timelønnen. Men på forums, har jeg læst lidt om det. Her er der nogen som har prøvet, at deltage i disse betalte undersøgelser.
Her har jeg hørt folk sige, at timelønnen er på ca. 1 kr i minuttet, mens du udfylder skemaet. Om det er en god timeløn, afhænger måske lidt af hvem du er.

Hvis du er mange millionær, er det nok ikke noget du vil bruge tiden på. Men hvis du har stor gæld, studere eller andet, kunne det måske være noget som du har interesse i.

Der er folk, som siger at det er fine penge at tjene, til julegaver og den slags. Så hvis du har et eller andet, som du helt specifikt vil tjene penge ind til, kan det muligvis være en god mulighed.